loopess

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2012

Shopping!

Av Sara Lundberg - 8 augusti 2012 22:18

Hej, nu på eftermiddagen/kvällen har jag, annie, kusin och syrran vart i ikanohuset och shoppat lite smått å gott ;) Vi gick till donken och tjocka oss lite också, mumsmums :D
Mina inköp:
Tjockiströja från bikbok: 400 kr
Hårsnoddar från bikbok x2: 38 kr
Hårnålar från bikbok x2: 19 kr
4 iphoneskal från teknikmagasinet: 240 kr
Sen köpte pappa en rejäl lädergrimma+kedjegrimmskaft till Loppan så jag har någon chans att hålla kvar om han försöker sticka, TACK! :)

Här kommer en bild på allting, kanske lite dålig bild men på nåt jäkla sätt så har jag lyckats få en spricka INUTI min kamera på min iPhone, vet INTE hur, menmen :(
Puss :*
//Sara :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Lundberg - 10 augusti 2012 21:44

Hejsan :) Nu har jag kommit hem från stallet, det gick jättebra idag :) Jag red en uteritt mes Moa och Tigriz, Loppan skötte sig väldigt bra, han slet lite i tygeln och slängde med huvudet i galoppen men bara lite, och det var inget som störde mig ia...

Av Sara Lundberg - 10 augusti 2012 10:24

Hejsan ! Jag har precis vaknat, och nu har jag sett resultatet av mitt hår som jag färgade igår :) jag blev nöjd :D idag ska jag va med Annie först som vanligt, och sen ska jag till stallet och rida min ponny lite :) idag ska jag rida ut elr rida ett...

Av Sara Lundberg - 9 augusti 2012 12:27

Hejsan, just nu sitter jag på cykeln påväg hem från Annie :) vi har vart superduktiga och sprungit SRÅRET! :') nu ska jag duscha och äta lite, sen träffas jag och annie igen och gör nåt innan vi drar till stallet vid typ 4 :) Puss :* //Sara :)...

Av Sara Lundberg - 9 augusti 2012 09:25

Hej allihopa :) Klockan är 09.15, och jag har precis vaknat :) Ska borsta håret och lite, sen åker cyklar jag till Annie ...

Av Sara Lundberg - 8 augusti 2012 14:01

Hej, inatt har vi sovit i husvagnen och fiskat kräftor, det var SKIT kallt, men ganska roligt :) när vi kom till stallet var det spöregn, och såklart så är då som Loppan ska krångla påväg in från hagen -.- vi kom lite kortare än halvvägs innan han sl...

Presentation


Hej :) Jag heter Sara och jag fyller 13 i sommar. Jag har en egen ponny som heter Lopess (kallas Nuffe eller Loppan :) )

Mvh Sara ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards